Summer sales haul

22:31 Irina 0 Comments

Am profitat de reducerile oferite de magazine in aceasta perioada, unele mai bune ca altele.Bineinteles ca am fost in magazinul meu preferat HM si mi-am luat cate ceva.
Am fost de cateva ori in Baneasa, am dat o tura si prin Fashion House Outlet dar m-a dezamagit.Am fost pe timpul saptamanii recunosc, dar era pustiu pe acolo si marfa veche de cateva sezoane,destul de scumpa si nu am cumparat decat cu o pereche de pantaloni de la Mango si un rucsac Reebook.


I take advantage of discounts in stores at this time, some better than others. Of course I was in my favorite store H & M and shop something. I was several times in Baneasa, I gave a tour  through the Fashion House Outlet but I was disappointed. I was during the week time I admit, but it was empty there and a few seasons old merchandise, rather expensive and I buy only a pair of pants from Mango and a Reebok backpack.


Pantaloni scurti HM, pret aproximativ 89 ron.Maieu HM, pret in jur de 20 lei.

Produsele din Fashion house outlet, pantaloni Mango, 46 ron aprox, rucsac Reebok, 30 ron.
Fusta New Yorker, 60 ron aprox, rochita Miniprix, 42 ron.


 Maieu cu aplicatii HM, 59 ron, bluza no name, 45 ron, bluza Stradivarius, 19 ron
Geanta HM, 40 ron
Pantofi no name, 55 ron :P, pisicuta mea a tinut neaparat sa apara in poza :) si nu asa oricum :)
Tenesi sport Adidas, 165 ron, scuzati poza neclara dar deja ne declarasem razboi intre fete :P


In afara de cele enumerate au mai fost cateva lucrusoare intime pe care nu le-am pozat.Majoritatea achizitionate tot de la HM si o pereche de ochelari HM care momentan i-am uitat la work :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...