Wishlist ceai

15:04 Irina 0 Comments

De ceva vreme cochetez usor cu pasiunea pentru ceaiuri.Cu fiecare ocazie mai adaug pe wishlistul meu din carnetel cate un sortiment de ceai.
Preferatele mele sunt ceaiurile verzi nu prea amare, ceaiul de iasomie, cele de fructe.
Imi doresc sa incerc ceaiul de roiboos si ceaiul alb, nu am avut ocazia pana acum.
Mai jos gasiti o parte din wishlistul meu:

Ceai din boboci de trandafir de la Sonnentor:

Ceai Sonnentor - Celebrate Sweet Moments, contine bucăţele de măr, merişoare, coacăze negre, hibiscus, măceşe, petale de floarea-soarelui, albăstrele şi petale de trandafir:

Ceai Energy is everywhere tot de la Sonnentor, contine ceai verde, rozmarin, izmă bună (Mentha gentilis - fără menthol), roiniţă, albăstrele şi petale de trandafir:




Ceai Alb de la Sonnentor, contine ceai alb 58%, flori de soc, verbină şi petale de floarea-soarelui:

Ceai Morning Sun de la Auchan, ceai verde Sencha cu flori de albastrele, petale de floarea soarelui si de trandafiri.Se gaseste la raionul cu produse vrac, la pretul de 18 lei 100 grame.

Ceai Lord Master - Auchan, contine hibiscus, mar, portocala, frunze de mur,boboci de trandafir.

Ceai O zi insorita de la Sonnentor, contine măceşe, lemongrass, bucăţele de măr, mentă creaţă (fără menthol), hibiscus, fraguţe, albăstrele, bănuţi şi petale de floarea-soarelui:

Cam astea ar fi ceaiurile pe care imi doresc sa le savurez impreuna cu o carte, trebuie sa precizez ca marca Sonnentor este predominanta datorita faptului ca produsele lor sunt bio si majoritatea nu au arome incluse cum se gasesc la alte sortimente deci sunt pe lista mea de preferate.
Si la sfarsit pun cateva cani cu infuzor si capac care sunt divine :)



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...