Review dizolvant fara acetona Flormar

09:25 Irina 4 Comments

Dupa cum stiti zilele trecute am cumparat Flormar OMEGA OIL fara acetona - dizolvant cu multivitamine de la standul Flormar recomandata de vanzatoare.Ieri foarte nerabdatoare cand mi-am facut pedichiura mi-am mazgalit si unghiile de la o mana ca sa il incerc.
Am aplicat doua straturi de oja Flormar, gama Pretty verde inchis cu sclipici prin ea, tocmai ca sa vad cat de eficient este dizolvantul.
In primul rand de cand il deschizi se simte un miros bland de struguri, fructe.Mirosul de acetona se distinge dar foarte putin.

Am luat o discheta, am turnat dizolvantul pe ea si am inceput sa sterg prin miscari circulare de 3-4 ori.
Rezultatul il vedeti mai jos pentru prima unghie. 

Aici incepusem unghia trei, am sters putin ca sa se vada sclipiciul.

Asa arata unghiile dupa ce au fost sterse cu acetona.

De cand torni dizolvantul pe discheta se vede ca e foarte usoara/gentila ca si substanta.
Dupa ce am sters suprafata unghiilor nu s-a albit, nu a ramas sclipici  si nu a trebuit sa frec prea tare suprafata unghiei.
Desi oja a fost inchisa la culoare(am ales-o special) am putut folosi o discheta la o mana ceea ce este bine si nu a trebuit sa revin pentru eventuale pete din cauza culorii inchise.
Am revopsit unghiile si am incercat si cu vechea mea acetona cea de la Farmec care iti albeste unghiile si nu te poti apropia de ea din cauza mirosului dar sterge bine si fata de cel de la Flormar nu face cine stie ce minuni.
Are nota 10 de la mine pentru cum s-a comportat in lupta cu o oja inchisa la culoare si cu sclipici in ea si pentru ca totusi e foarte bland cu unghiile.
O sa incerc si celelalte sortimente de la Flormar, am mai vazut 1 sau 2 parca si pe cea de la Cien si Kaufland dar cred ca o sa-i raman fidela acestuia pentru ca e asa delicat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...