Flormar Perfect Coverage foundation

11:25 Irina 6 Comments

M-am plimbat intr-o dupa-amiaza prin Sun Plaza. Initial plecasem sa cumpar cateva produse Essence dar in Douglas nu aveau mai nimic asa ca am mers in Flormar. De acolo am plecat cu un fond de ten, un corector si un ruj. Desi intr-un timp imi cumparam de la ei doar produse pentru unghii(care sunt foarte bune), o data cu aceste produse m-au impresionat din nou.

 
Imi place:

- are o textura fluida, usor cremoasa, ce il face foarte usor de aplicat
 
- hidrateaza foarte bine

- are pompita, pastreaza continutul steril

- este necesara o cantitate mica de produs

- are un grad mare de acoperire

- nu incarca tenul, are un finish natural

- are un parfum foarte placut

- mi-a rezistat destul de mult pe fata fara primer sau pudra

Singurul lucru care nu-mi place la el este pompita care scoate prea mult produs, dupa cum se vede si in fotografie cand am apasat sa iasa produs pentru swatch a iesit cat sa ma dau pe toata fata.

Intr-un post separat voi scrie lista cu ingrediente si ce reprezinta fiecare, deoarece cred ca trebuie sa fim informate si sa ne alegem produse cu cat mai putine ingrediente nocive pentru pielea noastra.
Am inceput sa citesc din ce in ce mai intens blogul Pasagerei(imi pare foarte rau ca nu am ajuns la intalnirea cu ea atunci cand a fost in Bucuresti dar poate o sa am alte ocazii), al Adianei si alte site-uri straine.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...