My first giveaway

10:14 Irina 41 Comments




 M-am hotarat sa organizez un mic giveaway pentru cititoarele mele, primul meu giveaway de cand am inceput sa scriu pe acest blog. Am strans cateva lucrusoare pufoase sa vi le daruiesc.
         Mini placa de indreptat parul Remington(este perfecta pentru parul mediu, nu foarte des)
                                                    Anti-Lolita de Emily Tanimura, ed. Nemira
                                 Ruj nude Farmasi, gloss nude Gabrini, oja mov Farmasi
                                        Monstre si un creion albastru Farmasi(am uitat sa-l pozez :P)
La acest concurs nu pot participa decat persoanele peste 18 ani care locuiesc in Romania sau care pot oferi o adresa de livrare in tara.Voi fi atenta la inscrierile multiple si voi verifica posibilele conturi false pentru a evita neintelegerile.Termenul este 22 noiembrie.

Regulile acestui concurs sunt:
 - Sa ma urmariti prin GFC
 - Sa ma urmariti pe facebook
 - Like si share la postarea concursului
 - Adresa de email unde va pot contacta
Toate acestea sa mi le scrieti intr-un comentariu la aceasta postare.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...