TAG: Read, read and then read some more

09:07 Irina 2 Comments




1. Cand faci o pauza de la citit, folosesti un semn de carte sau indoi un colt al paginii?
 Nu indoi niciodat acolturile tin foarte mult la carti, folosesc semn de carte,cartel de metrou,calendar,eticheta groasa
J

2. Ai primit in ultimul timp o carte? Daca da, care a fost aceasta?
    Ultima carte primita a fost Amantul doamnei Chatterley.

3. Citesti in baie?
      Mai uit de mine pe acolo daca am o carte buna :)

4. Te-ai gandit vreodata sa scrii o carte? Daca da, despre ce?
     Nu m-am gandit pentru ca nu mi se pare ca am talent sa dezvolt, dar as putea scrie o compilatie despre fashion sau beauty.

5. Care este cartea ta preferata?
        Nu stiu de ce tot Enigma Otiliei

6. Iti place sa recitesti unele carti?
     Da am unele pe care le recitesc.

7. Ce parere ai despre o intalnire cu autorii cartilor pe care le apreciezi si ce le-ai spune?
      Nu m-as dori neaparat dar daca s-ar nimeri le-as pune intrebari despre cartile lor.

8. Iti place sa vorbesti despre ceea ce citesti si cu cine?
     Da. Cu prietena mea sau cu sora mea.

9. Care sunt lucrurile care te determina sa alegi o carte anume?
     Momentul in care le descopar, ce stare am atunci.

10. Care crezi ca este o "lectura obligatorie", o carte pe care toata lumea trebuie s-o citeasca?
        Nu cred ca se poate numi o singura carte, dar cred ca totusi Secretul – Rhonda Byrne ar trebui citit de toti oamenii pentru a fi mai buni si mai optimisti.

11. Care este locul tau preferat pentru lectura?

       Canapeaua sau patul.

12. Cand citesti, asculti muzica sau preferi linistea?
       Iti trebuie liniste sa poti citi cu adevarat o carte.

13. Ai citit carti in format electronic?
       Dap destul de multe.

14. Citesti numai carti cumparate sau si carti imprumutate?
         Carti cumparate si online, foarte rar imprumutate.Nu-mi plac cele din anticariate parca au energia celor care le-au avut si foare multi microbi.
15. Fa un top al celor mai bune carti/serii pe care le-ai citit vreodata - O sa fac un top cu carti care mi-au placut foarte mult in ultimii ani, nu am unele “all time favorite”, mereu mi se schimba parerea.
     
      Secretul
      Cu manusi
      De ce barbatii se insoara cu scorpii
      Shantaram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...