Spring wishlist and on-line shopping

17:01 Irina 4 Comments

Am vazut ca au circulat prin blogosfera informatii despre Clothingloves.net, fetele au tot scris articole despre bijuteriile lor in principal, cu multe poze dragute.
Eu de fel sunt o curioasa, nu degeaba imi plac pisicile asa mult :) ne asemanam, asa ca vazand asa lucrusoare dragute am intrat sa cercetez site-ul.

Hainutele lor sunt foarte frumoase si la un pret decent. Am gasit cateva din lista mea pentru aceasta primavara la sectiunea Women's fashion, dar mi-au placut foarte mult si hainele pentru barbati.
Bijuteriile sunt foarte ieftine si colorate, nu pot sa ma hotarasc doar la una din colajul de jos. Iar acest site are si rochii de mireasa, o multitudine de modele la preturi bune.
 Am rasfoit site-ul, am intocmit wishlist, am cercetat conditiile si mi-am format o parere.
  • Atunci cand iti faci cont pe site-ul lor primesti un cupon de reducere de 15%.
  • Preturile sunt mai mult decat decente dar compenseaza prin transport :) care este scumput.
  • Au o categorie de produse pana in 9 dolari, luna aceasta gasim rochii(sunt rochite pentru toate gusturile).
  • Livreaza in Romania (de fapt este worldwide)
  • Nu exista suma minima pentru comanda
  • Taxele de livrare prin Air mail sunt in functie de cat cantareste coletul, prima 100 de grame este 2.5$, la urmatoarea 100 de grame se mai aduna 1.45 $ si tot asa.
  • Per total costurile ajung sa fie mai bune decat pe alte site-uri mai cunoscute cum ar fi Oasap, Romwe,etc.
Sper ca articolul meu sa va fie de folos iar colajele sa fie o sursa de inspiratie pentru wishlistul de primavara.
Voi stiati de existenta lui? Obisnuiti sa cumparati hainute on-line?

Va pup,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...