Wishlist clothes 9.99 $ and free shipping

16:18 Irina 3 Comments

Daca tot am inceput sa va scriu despre wishlist-uri, shopping online si hainute frumoase, continui si astazi seria posturilor si vreau sa va vorbesc despre Ahai shopping, un magazin online cu hainute frumoase asemanator celui de care am vorbit ieri.
Insa aici am gasit un deal destul de bun. O categorie cu hainute la pretul fix de 9.99$ cu transport gratuit. Hainutele se actualizeaza periodic si unele din ele, au poze din realitate, purtate de cliente.
Eu mi-am facut un wishlist, poate primesc ceva dragut cu ocazia atator sarbatori care o sa vina :P

Ahai Shopping
La celelalte hainute nu am avut timp sa ma uit si sa-mi fac o parere, am fost prea atrasa de oferta aceasta, daca va intereseaza revin cu pareri. Desi de la prima vedere sunt cam aceleasi costuri si conditii, mai mult sau mai putin, ca si cele mentionate in articolul anterior.
Cum vi se par hainutele? Va tenteaza? :)
 
 
Va pup,
 
Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...