Lóreal Matt Magique FDT review

21:54 Irina 13 Comments

La intalnirea cu cititoarele organizata de Mona am primit de la Lóreal fondul de ten Matt Magique varianta noua in tub. Am avut ceva timp la dispozitie sa-l incerc si sa-mi fac o parere, desi initial am zis sa-l pastrez pentru vara fiind o nuanta mai inchisa dar ce sa-i faci la curiozitatea nativa :)

I-am citit lista INCI, insa stiam ca este recomandat de Paula si de Adiana, ingredientele sunt pur si simplu bune dar neutre, nu exista vreun ingredient minune dar eu consider ca este un plus, fiind un produs bun dar neutru pe langa atatea altele care ne afecteaza pielea in bine sau rau.
Cam asa arata la textura:
 
Intins la prima vedere pare foarte inchis ceea ce m-a speriat:
 
Se intinde repede si textura este ca o spuma, pudrata si usoara. Am intins bine si surpriza :
La lumina naturala nu se vede nimic.

Cu blit sau la lumina calda, de asemenea este culoarea pielii mele.
 
A intrat perfect in piele :) iar pielea mea nu are o culoare portocalie. Se plica foarte usor, uniform, are o putere de acoperire medie, pielea are un aspect foarte natural si imi place ca nu-l simt pe fata. Se zice ca ar fi recomandat pentru tenul gras, nu pentru persoanele cu ten normal cu portiuni uscate(si eu il am asa) sau uscat dar s-a inteles bine cu pielea mea. Nu lasa un aspect artificial fetei.
Cine se intelege bine cu produsele pe baza de siliconi o sa-l adore. Eu deja am o crema de la PC pe baza de siliconi si stiam ca ne vom intelege bine.
De asemenea produsul matifiaza, la mine impreuna cu crema PC, au facut ca fata mea sa ramana mata toata ziua.
Imi place foarte mult ca L'oreal a schimbat ambalajul si acum este igienic, fiind tub produsul intra in contact cu aerul doar la aplicare.
As fi preferat sa aiba si SPF, dar acest aspect poate fi rezolvat prin aplicarea unei creme, iar introducerea factorului de protectie ar fi complicat lista ingredientelor.
Clar il voi purta mai ales vara si in zilele cand nu am nevoie de prea multa acoperire, tocmai ce a intrat pe lista preferatelor mele surclasandu-l pe cel de la Flormar.
Pretul este undeva in jur de 50-60 lei dar sunt sigura ca il veti gasi si in promotii(pe 14 feb. DM-ul are reducere de 15%) sau in vreun magazinel mai ieftin. Per total eu zic ca merita cumparat.
Multumesc Monei si L'Oreal Romania pentru opotunitatea de a testa acest produs.
 
Voi l-ati incercat?Va plac FDT cu acoperire medie si usoare?
 
Va pup,
 
Irihoney
 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...