Produse Dove

14:35 Irina 15 Comments

Buna dragelor,
 
Astazi vreau sa va vorbesc despre cateva Dove. Mini produsele din imagine, alaturi de altele, sunt primite la un eveniment organizat cu ceva timp in urma. Eu le-am testat o perioada si mi-am format o parere.
Primul produs folosit de cum am ajuns acasa, a fost spray-ul antiperspirant Natural Touch cu minerale din marea moarta. Eu foloseam deja un antiperspirant crema de la Dove si eram foarte multumita de el. L-am abandonat pentru cel din imagine si in scurt timp si prietenul meu s-a abonat la el :) Ii place ca este prafos dupa ce il aplici, nu lasa urme albe si este eficient.
Stiu ca are aluminiu in componenta, dar in cazul meu antiperspirantele fara aluminiu nu fac fata catusi de putin cand le utilizez :(
Tot ce va spuneam ca a observat prietenul meu ma multumeste si pe mine la acest antiperspirant.

Urmatorele produse utilizate ar fi samponul si balsamul din noua gama de ingrijire Dove Nourishing Oil Care, cu complexul Nutri-Oils, este special creata pentru parul uscat, aspru, cu fire rebele.
Samponul inca nu l-am terminat(il am si in varianta full size) si sunt multumita de el. Imi lasa parul spalat, foarte moale si usor de pieptanat.Prefer totusi sampoanele care au ingrediente mai blande si sunt bio.
Balsamul nu m-a impresionat in mod special, nu pare foarte hidratant(de ex fata de Gliss Oil nutritive) si nici nu are ingredientele atat de bune ca alte produse.

Lotiunea de corp Dove body milk am folosit-o ca si crema de maini pentru ca imi place mirosul(imi aduce aminte de copilarie) si pentru ca este varinta mini si incape in portardul din geanta. Inca mai am din ea, este folositoare la nevoie dar nu m-a impresionat prea tare in comparatie cu alte produse(ex. unturile de corp de la Fennel). Plus ca nu are ingredientele prea bune.

Gelul de dus Dove Purely Pampering Shea Butter & Warm Vanilla mi-a placut ca are un miros placut, nu prea puternic. S-a comportat bine, nu mi-a uscat pielea, dar ingredientele nu sunt tocmai cele mai bune. Clar as prefera un produs cu ingrediente mai bune, de preferinta cele romanesti :)

In concluzie as vrea sa mentionez ca Dove este singurul produs de supermarket pe care-l mai cumpar si daca nu as sustine produsele romanesti si nu as fi preocupata de ingredientele din produsele pe care le folosesc si de o viata mai sanatoasa, clar ar fi una dintre alegerile mele. Au niste produse bune, cu o calitate net superioara altor game de ingrijire din supermarketuri.

Voi folositi produse Dove? Care sunt preferatele voastre?

P.S. Concursul organizat s-a incheiat si am facut lista cu participantele, 59 la numar. Printre picaturi verific inscrierile si sper zilele astea sa extrag castigatoarea cu Random.org.

Cu drag,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...