O noua gama Carrefour - Les cosmetiques

16:10 Irina 2 Comments

   Faptul ca imi place TEX, marca de imbracaminte proprie Carrefour nu mai este un secret, puteti gasi posturile mele - aici, aici ,aici si aici.
    Iar cand Carrefour a lansat si o marca proprie de cosmetice, pe care a adus-o de curand si in Romania, m-am bucurat tare mult. Se numeste Les Cosmetiques si are produse pentru par, ten si corp impartite in trei game: Hydra Science (îngrijirea feței), Kera Science Professional (îngrijirea părului) și Nectar of Nature (îngrijirea corpului).
Puteti studia indeaproape produsele si preturile consultand catalogul online. Dar eu zic ca sunt mai mult decat rentabile.
Iar gama mea preferata, in acest moment, este Nectar of Nature deoarece are produse bio, miros exotic, preturile sunt intre 6 - 25 lei iar ambalajul este foarte reusit.
Aceste produse ma duc cu gandul la primavara, la imprimeurile florale pe care o sa le port, la soare, la renasterea naturii. Iar pentru o femeie cele mai frumoase accesorii , in orice anotimp, sunt o piele sanatoasa si un par stralucitor.
 




 


Voi ati vazut aceste produse? Le-ati incercat pana acum? Cand le vedeti unde va poarta imaginatia?

Pana data viitoare,

XOXO

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...