Review Garnier Moisture Match

12:32 Irina 1 Comments

   Vremea rece, vantul, soarele imi afecteaza foarte tare tenul care se descuameaza intr-o veselie in aceasat perioada. Tenul meu este unul mixt, cu o cantitate mai mare de sebum în zona frunții și a nasului, în zona obrajilor am un ten normal, nici prea uscat, nici prea gras iar in jurul buzelor zone cu piele uscata care se descuameaza.
   Pentru ca sunt foarte multumita de crema mea de zi bio si pentru ca sunt de parere ca hidratarea se poate face mult mai bine noaptea, am cautat o crema hidratanta pentru noapte si m-am orientat la Garnier Moisture Match pentru ten normal spre uscat.
 
Eu am cumparat-o de pe Aoro.ro, magazinul online de care am mai mentionat in postarile mele. Pretul cremei este de 25 lei si are o cantitate de 50 ml, un pret mai mult decat decent.
Folosesc Moisture Match de vreo săptămâna zilnic și m-am gandit sa-mi exprim părerea pe care mi-a lăsat-o  până acum, în caz că sunteti curioase.

Ce spune producătorul:
Garnier Moisture Match softening cream este o crema pentru piele normala spre uscată, facand parte dintr-o noua generatie de creme cu efect de hidratare de 24 de ore de la Garnier. Crema este perfect adaptata la nevoile specifice ale pielii. Are o textura non-grasa si se absoarbe rapid. Contine elixir pe baza de plante, care ofera doza perfecta pentru hidratare, continand de asemenea, extract de lotus, care inmoaie, netezeste si protejeaza pielea. Pielea este moale și elastica.

Beneficii multiple: îmbogățită cu elixir de plante si extract de Lotus Albastru protejeaza si catifeleaza pielea cu un efect imediat de ten proaspat. O crema cu textura lejera creata cu uleiuri foarte usoare special alese pentru proprietatile hidratante si aspecctul natural pe care-l lasa tenului.

Ce spun eu:

Am folosit-o de fiecare data dupa ce mi-am curatat tenul cu Bioderma si l-am spalat cu gel de curățare. Ulterior am aplicat crema aceasta, am așteptat câteva minute . Am folosit-o  o data pe zi, seara inainte de culcare.
Ce îmi place la Moisture Match- varianta albastra este faptul că intră destul de repede în piele, are o textură ușor siliconată, ceea ce o face să se întindă frumos pe ten. Are un plus pentru că se află în tub, deoarece ia mai puțin contact cu aerul si se dozeaza bine.

O să prezint și apectele mai puțin plăcute pe care eu le-am sesizat la Moisture Match pentru ten normal spre uscat. Pe primul loc aș pune faptul că dupa aplicare, zona frunții și a barbiei devin grase si crema pare ca nu intra in piele, desi aplicand-o seara nu este problema majora. Un alt aspect care mă deranjează este mirosul destul de puternic parfum. De exemplu, intr-una din zile după aplicare, am simțit o ușoară usturime a feței poate de la parfum sau de la alcool. Parfumul in general nu este de bun augur pentru ten.

Dar nu vreau sa fiu carcotasa, crema m-a ajutat destul de mult cu acele zone uscate de care mentionam.

Voi ati incercat aceasta crema? Aveti vreo recomandare pentru mine?

Cu drag,
Irina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...