My week in pictures

15:17 Irina 4 Comments

Am inceput saptamana cu cateva cumparaturi. Am ridicat si am platit revista Vogue Italia cu suplimentele lunii martie.
 
 Am plasat o comanda pe Aoro.ro pentru peria Tangle Teezer si o rezerva de masca Macadamian oil. Povestind despre ea cu voi am verificat stocul si foloseam ultima cutie, asa ca l-am refacut :) Crema Elmiplant este o varianta buna entru o crema de zi usoara si cu un pret bun. Aceasta este varianta cu cele mai bune ingrediente. Daca va intereseaza pot sa fac un review.
 A fost adusa in Carrefour si gama Petit Marseiliais, eu o stiam si o incercasem din Franta. O sa va scriu detalii intr-un post viitor.
 
 M-am rasfatat cu o prajiturica si un vin bun Sambata seara.
 
 Cateva poze in urma unei plimbari frumoase vineri dupa-amiaza.
Saptamana voastra cum a fost?

Cu drag,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...