The ONE by ORIFLAME

13:34 Irina 2 Comments

Acum ceva timp a fost lansata noua gama The One by Oriflame la saptamana modei de la Stockholm. Am fost foarte entuziasmata la aflarea acestei vesti pentru ca iubesc produsele de make-up si orice noutati apar in acest domeniu imi trezesc curiozitatea. Lansarea in Romania a fost si ea una mediatizata la TV dar si pe toate blogurile de beauty romanesti.
Acest nou brand The ONE s-a inspirat din modul de viata alt tuturor femeilor si ofera solutii la multiple situatii. Brandul are 3 game care reusesc sa bifeze cerinte distincte : Mega Impact, Frumusete de zi cu zi si Ultra Rezistenta.

Fiecarei ipostaze din viata ta i se poate asocia una din game:

- la o plimbare prin parc poti folosi gama "Frumusete de zi cu zi";

- la o sedinta importanta la birou cu siguranta te va ajuta "Mega Impact";

- la o seara in club gama "Ultra rezistenta" este raspunsul;

Faptul ca in fiecare din ele regasesti toate produsele necesare realizarii unui machiaj complet, reprezinta un plus in opinia mea deoarece produsele din aceiasi gama/marca se imbina si se complementeaza mult mai bine.
Acestea fiind spuse, eu sunt foarte curioasa sa incerc aceste produse noi si sa-mi exprim opinia.

Voi aveti vreo gama preferata? Sau poate vreun produs pe care doriti neaparat sa-l incercati? Care din impostazele de mai sus o intalniti cel mai des in rutina voastra zilnica?

Cu drag,

Irihoney

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...