New stuff

20:35 Irina 6 Comments

Buna fetelor,
Tomna a venit pe neasteptate si chiar daca eu inca mai visez la vacanta, usor usor am inceput sa ma pregatesc de toamna. 
Incep lista cu lucrusoare cu o pereche de papuci cu imprimeu leopard. Imi doream acest gen de papuci inca de la inceputul verii, dar abia acum am gasit unii de piele si pe gustul meu.


Pantaloni de blugi aveam de la HM dar nu unii foarte scurti, asa ca i-am cumparat si pe acestia.

Pentru aceasta toamna ma atrage foarte mult griul, drept dovada mi-am luat o rochita sport si o pereche de jeggins.




Pentru ca intotdeauna mi-a placut stilul "college", am gasit aceasta bluzita pentru zilele reci. O voi asorta cu un colier mare cu pietre :)


Acesti pantaloni roz sunt foarte draguti, insa nu m-am hotarat cum ii voi purta inca.

 I love stripes! ....daca ar fi dupa mine m-as imbraca numai in lucruri cu dungi :) Nu am putut sa plec fara aceasta bluzita de la Zara :)

A fost dragoste la prima vedere cu acesti pantofi. Initial vazusem unii la HM ,dar erau mult mai prost lucrati. Cand i-am probat as fi plecat direct cu ei incaltata :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...