2 in 1 - Demachiant si toner Cien

21:43 Irina 2 Comments

As vrea sa va spun parerea mea despre demachiantul si tonerul Cien, Am avut ceva timp la dispozitie sa le incerc. Recunosc ca le-am cumparat doar datorita ambalajului frumos si roz.

Demachiantul Cien

  • In poza puteti vedea ingredientele
  • Ambalajul este foarte simplu, de efect, usor de folosit
  • Pompita care tine totul steril este un plus pentru mine
  • Textura este densa
  • Indeparteaza foarte bine machiajul (inclusiv rimelul)
  • L-am folosit la ochi si nu m-am iritat
  • Este un produs bun pentru pretul sau

Tonerul Cien

  • In poza puteti vedea ingredientele
  • Ambalajul este foarte simplu, de efect, usor de folosit
  • Pompita este ca cea de la dizolvantul de unghii, un plus din partea mea
  • Mirosul este subtil
  • Curata bine urmele de machiaj bine
  • Nu usuca fata
  • Este bun pentru pretul sau
Sper ca ideile scurte pe care le-am exprimat aici, sa va fie de folos in caz ca va atrage si pe voi ambalajul sau vreti sa incercati ceva nou.

Irihoney


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...