Waiting for iHerb order

19:13 Irina 2 Comments

Am plasat si eu o comanda iHerb, cu greu insa pentru ca imi doream foarte multe produse si ca sa ma incadrez la airmail trebuia sa cantareasca doar 1.800 si ceva de grame.De la produsele gratis nu mi-am ales nimic, nu am gasit ceva care sa ma incante.
Iata produsele alese de mine, m-am inspirat din recomandarile Georgianei si am folosit si codul ei de reducere :) 

Alba Botanica, Very Emollient Body Lotion, Unscented Original

Crystal Body Deodorant, Mineral Deodorant Body Spray, Chamomile & Green Tea

Desert Essence, Coconut Hair Defrizzer & Heat Protector

Nature's Gate, Biotin Strengthening Shampoo

Codul primit de reducere daca doriti sa-l folositi este ZOB431, din cate am inteles se poate folosi de catre mai multe persoane :) Comanda a fost 22.64$ cu reducerea de 5$ si costul transportului de 6$, a facut un total de 23.64$.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...